22 Ocak 2009 Perşembe

Dudaktan Kalbe 59. Bolum Replikleri

Dudaktan Kalbe 59. Bolum Replikleri

Kenan Cemilden gelen telefondan sonra önce Lamiayı aramaktadır.Bir süre sonra Lamia telefonu açar:
LAMİA:Kenan bey.
KENAN:Lamia, ne oldu? dediğinde Lamia ağlamaktadır.
KENAN:Lamia...
Lamia kendini toparlayarak:
LAMİA:Dün sizinle yemek yedik diye demeden Kenan konuşmaya başlar.
KENAN:Ne yaptı sana söyle,konuş Lamia.
LAMİA:Konuşamıyorum lütfen sinirlerim çok bozuk.
KENAN:Kapatma,kapatma.
LAMİA:Arabadayım.
KENAN:Nerdesin?[Bir süre sonra]Dur orda bir yerde geliyorum şimdi der ve o hızla evden çıkar.

---------
Dudaktan Kalbe 59. bölüm Kenan&Lamia replikleri
Bir süre sonra Lamia bir parkta durur ve Kenanı beklemeye başlar.Hala
ağlamaktadır.O sırada Suzan hanım arar fakat onun telefonuna da cevap
vermez,kapatır.Arabadan inmek ve dışarıda hava almak için kemerini
çıkarır ve arabadan iner.Biraz sonra Kenan bir taksiyle gelir ve
arabadan iner.Koşarak lamianın yanına gider ve "Lamiaaaaa" diye
bağırır.Lamia da ona döner.
KENAN:Lamia diyerek Lamiaya sıkıca sarılır.Lamia da sonunda dayanamaz o
da sarılır ve hala ağlamaktadır.Bir süre sonra Kenan Lamianın yüzünü
okşayarak:
KENAN:Ne yaptı sana?Hırpaladı mı?Hııı?İncitti mi?Doğruyu söyle canını yaktı mı?
LAMİA:Yok sinirim bozuldu,ondan.
KENAN:Ağlama,Lamianın gözündeki yaşları silerek,KIYAMAM BEN SANA

----------
dudaktan kalbe
Lamiayla Kenan kızları Melekle bir yerde oturup çay içmektedirler.Lamia Melek in ağzını silerken:
KENAN:İnatla harcadık birbirimizi Lamia.Birbirimizi suçladık hep kendi
hatalarımızı görmeden.Ne çok vakit kaybettik,ne çok geç kaldık.
LAMİA:Sevginizden emin olamadım ki hiç.Bir yaz eğlencesiydi demiştiniz.
KENAN:Defalarca
vurdun yüzüme bunları.Artık yeter.Daha fazla ezme beni.Sevmeyi
bilmiyorsun demiştin bir keresinde.Doğru, senden önce bilmiyordum.Sen
öğrettin bana.Aşk dudaktan kalbe seninle indi Lamia.İlk defa.Bunu
söylemek bu kadar zor muydu dersen,ben de aynı şeyi sorarım sana.Niye
söylemedin bir kere bile?Niye her seferinde geri çevirdin beni?
LAMİA:Artık bunları konuşmanın kime,ne faydası var?Dediğiniz gibi çok geç.
KENAN:Beni sevdiğini söylediğin anda zaman durucak ve yeniden başlayacak her şey.Söyle,söyle Lamia.
Ortamın sessizliğini Lamia bozar ve ilk kez Kenana "Seviyorum" der.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder