22 Ocak 2009 Perşembe

Özge Özder - Cavidan | Dudaktan Kalbe Dizisi

http://img182.imageshack.us/img182/7017/ozgeozder2lz3.jpg

Seyhan=gerçek hayatta nasıldır özge özder?
bu kadar saplantılı şeyler yapabilir mi?

Erkek ses=En başa dönüyoruz dudaktan kalbede bu kadar soğuk olarak izleyicinin karşısına çıktı özge özder
zengin güzel ulaşılmaz bi kadındı prenses cavidan taki hüseyin kenana tutkulu bir aşkla bağlanana kadar
Mutlu olmayı hayal ediyordu prenses cavidan ama öyle olmadı ne yazıkki hüseyin kenanla aralarında her zaman lamia vardı mutluluğu bir türlü yakalayamadı prenses cavidan soğuk bir karakter bu yüzden ona çelik prensesi diyolar

S=Dizide olduğunuz zaman siz gerçekten prenses cavidan gibi geliyo böyle söyleyen oluyo mu?

Özge=bazen bana e mail atıyolar bana ulaşıyolar internet yoluyla biz sizi işte soğuk bir karakter olarak gösüyoruz ama siz öyle değilsiniz röpörtajlarınızı görüyoruz diyorlar
Dizide buz gibi.Gerçektende rolünün aksine çok sıcak biri özge özder ama onu tanıdıktan sonra varıyosunuz bu sonuca

Özge=Benim cavidanla fazla ilgim yok özge olarak pek bi ilgim yok.

Erkek ses=Gerçek hayyatta sımsıcak

Seyhan=ben mesela dudaktan kalbenin setinde sizinle röpörtaj yapacağım zaman acaba soğuk mudur bu kadar gerilir
miyim diye ben bile düşünüyorum gazeteci olduğuma rağmen düşünmüştüm

Özge=İnanamıyorum

Gülüyorlar...

ERkek ses= TEk seyhan değil dizideki hayranlarıda çekinerek yaklaşıyolarmış özge hanıma

Özge=ben hissediyorum hep böyle yaklaşıyorlar yaklaşmasakmı diye düşünülüyor tam aksine

Erkek Ses=Konservatuar mezunuözge özder aldığı eğitiminmeyvalarını topluyor diyebiliriz çünki cavidan gibizor bir rolün altından kalkmak kolay değil.

Özge=Ben deli fişek gibiyim normalde sevgiyle olur yani öyle ciddi ağır ortamına göre değişiyorum kolay eğlendirici en çok ben eğleniyorum yni arkadaşlarım çok iyi bilirler en çok ben dans ederim

Erkek ses=Doğrusunu söylemek gerekirse birazda cavidandan esinlenme var gibi...

Seyhan=Şu anda giydiğiniz elbise bile çok yakışmış hani biraz cavidan elbisesi gibi geldi bana değil mi?

Özge=kot ve düz ayakkabı benim vazgeçilmezlerimden yani eşofman giymek e biraz kadın gibi giyinmeyi seviyorume hanım işi seviyorum öyle giyinenleri gördüğümde hoşuma gidiyor yani öyle olanlarıda seviyorum yani

Erkek ses=dudaktan kalbede hüseyin kenanın tutkuyla bağlı prenses cavidan

Seyhan=Çok tutkulu bir aşk var dudaktan kalbede,

Erkek ses=Tutkulu aşk çıldırttı

Seyhan gerçek hayatta nasıldır özge özder?Aşk hayatında hiç bu kadar saplantılı şeyler yapabilir mi

Özge=CAvidan karakteri gerçektn çok değişik bi karakter.Aşk dünyanın en güzel şeyi ama kendinden vazgeçecek kadar değil.
Siz yoksanız dünya yok kendi hayatınız bitmiş. Kendinize kıydığını andan itibaren bitiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder